Bestelling & Levering

Heb je een product in de Julsana-shop gevonden dat jou gaat helpen in de strijd tegen rugpijn of bijdraagt aan een betere houding? Mooi! 

Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’. Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je winkelwagentje door op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven te klikken. Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn. 

Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om naar jouw Julsana items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Ga door naar afrekenen’. Nu kom je op de check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen. 

Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen. 

1. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN? 

Julsana neemt de verzendkosten voor rekening. Jij betaalt dus géén verzendkosten.* 

* Verzendkosten om je artikel te retourneren moet je wel zelf betalen. 

2. KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN? 

Ja, wij versturen al je items met Track & Trace. Jouw bestelling kan je volgen via de bestelstatus pagina, de link hiervan krijg je via een e-mail zodra je bestelling is verzonden. 

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is. 

3. WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN? 

Julsana streeft naar een snelle levering van de producten. Wanneer je op werkdagen voor 15.00 een bestelling plaatst, streven wij ernaar je bestelling dezelfde dag nog te verwerken. Veel van onze artikelen verzenden wij rechtstreeks via onze leveranciers. Hierdoor bedraagt de gemiddelde levertijd 8 - 15 werkdagen. 

4. IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU? 

Kan je pakket niet afgeleverd worden? Dan ligt het 7 dagen op je te wachten op een PostNL locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Ook hiervan ontvang je een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaal locatie op vermeld. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn. 

5. VERKEERD ADRES 

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Heb je toch een foutje gemaakt in het adres? Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je denkt dat je een verkeerd verzendadres hebt opgegeven. 

6. VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE 

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Wij vinden dit uiteraard wel heel vervelend als dit toch gebeurt. Mocht het geval zijn dat je Track & Trace aangeeft dat jouw pakketje op jouw adres is afgeleverd - maar heb je toch jouw bestelling niet ontvangen? Meldt dit alsjeblieft aan ons. Dan wordt 14 dagen na de aangegeven leverdatum een onderzoek gestart door PostNL. Wij houden je hierover geïnformeerd tot aan het einde van dit onderzoek. 

Vragen over je bestelling 

Heb je vragen over je bestelling? Neem dan gerust contact met ons op. 

Info@julsana.nl