Ruilen & Retourneren
Als je de verkeerde items hebt ontvangen of de items die je hebt ontvangen zijn defect, stuur dan een e-mail naar info@julsana.nl om dit verder te bespreken.
Als je niet tevreden bent met de ontvangen goederen, kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst aan ons retourneren, mits ze in originele en verkoopbare staat zijn.
Let op: Hygiëneproducten uitgesloten van retour
Artikelen zoals schoenzolen, inlegzolen, sokken, ondergoed, bh’s en correctie slips geldt dat ze om hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden. Tenzij ze in een ongeopende verpakking zitten. We raden aan om zorgvuldig te bestellen en bij twijfel contact op te nemen met onze klantenservice voor advies. Bedankt voor je begrip.
Eenmaal geretourneerd heb je recht op een volledige terugbetaling, waarbij de kosten van de retourzending niet zijn inbegrepen. We kunnen geen artikelen terugbetalen of omruilen die gebruikt of geopend lijken te zijn, of die niet in originele staat zijn.
Eenvoudig retourneren in drie simpele stappen:
Stap 1: Vraag het retourformulier aan via het contactformulier of stuur een mail naar info@julsana.nl . Geef je ordernummer, e-mailadres en reden van retourneren door.
Stap 2: Stuur je bestelling op
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan. Let op: Hygiëneproducten uitgesloten van retour, zie hierboven.
Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening
Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.
Retourvoorwaarden en Richtlijnen:
● Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en voorzien zijn van een originele plastic verpakking.
● Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending van de artikelen.
● Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet beschadigd raken in de post.
● Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service, omdat we niet de verantwoordelijkheid kunnen nemen voor artikelen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens het retourtransport.
● Zorg ervoor dat het retourformulier is goedgekeurd - zonder goedkeuring kan dit ertoe leiden dat je retourzending niet wordt verwerkt.
NEEM CONTACT OP
Heb je vragen over je retour? Wil je wat kwijt? Wij helpen je graag! Mail naar info@julsana.nl of stuur een bericht via het contact formulier op deze website.